آرمینآرمین، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

وروجک مامان و بابا

مهرماه 94

1394/7/15 11:25
نویسنده : مامانی
480 بازدید
اشتراک گذاری

       11 ماهگی نی نی مون                      

   امروز دقیقاً یک ماهه که تو رو صبحها تا ظهر میزارم و میرم اداره روز اول که خیلی سختم بود دور ازتو 6 ساعت نمیتونستم بمونم نگران و کلافه بودم مثل یک مرغ پرکنده  بی قرار و حیران همه اش جلو چشمام بودی تا اینکه ساعت 12 بابایی تو رو آورد اداره تا ببینمت ، دومین بار بود که میومدی اداره مون یکبارم وقتی تو مرخصی 9 ماه بودم باهام اومده بودی، با بوس و بغل و شیردادنت آروم شدیم، وقتی دور از همیم من با دیدن عکس و فیلمت رفع دلتنگی میکنم گاهی هم صداتو پشت تلفن میشنوم تو این یک ماه چنان حالی دارم که آنچنان دست و دلم بکار نمیره حتی نمیتونم به وبلاگت سری بزنم  ولی سعی میکنم جبران کنم کو چولوی منمحبت

تو حموم خوش اخلاقی، تو وانت میشینی و شاپ شاپی میکنی، همش بابا میگی دیگه هیچیو نمیشه ازت قایم کرد خیلی شیطون شدی کشوهای آشپزخونه رو تا نصف باز میکنی و وسایلو میریزی زمین و کلی کیف میکنی، صورتمو گاز میزنی دوتا دندونت مثل تیغ میمونن مامان موهامو میکنی دستت که پر مو میشه ذوق میکنی، تف کردنو یاد گرفتی با شیطنت زیاد تف میکنی ، روز یکشنبه 3 آبان بود که یک لحظه سرم گرم غذا بود که دیدم کل دستمالهای جعبه دستمال کاغذی رو درآوردی و ریختی اطرافت  بعضی هارو هم پاره کردی همه اینها رو تو دو سه دقیقه انجام داده بودی فدات شم...

     توصندلی غذا خوری که مخصوص خودت هست میشینی و غذا میخوری و هی  رو میز می کوبی و هورا میکشی، دیگه کشوهارو 2 تا 3تا باهم باز می کنی و هر چی کیسه فریزر و یلاستیک و دستمال هست میریزی زمین گاهی هم ور میداری میاری اینور حال پخش میکنی، دست منو بابایی رو گاز میزنی، تند تند هم صورتمو گاز می گیری که دیگه دردم میاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)